نی نی اول

بدون عنوان

1391/7/27 17:33
نویسنده : reyhaneh
630 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حالم زیاد خوب نبود. از صبح هرچی خوردم معذرت اما آوردم بالا.
از اینورم گرسنمه هی میترسم چیزی بخورم.
راستی یادم رفت بگم اون هفته 21 مهر رفتیم برج میلاد نمایشگاه کودک بود به مناسبت هفته جهانی کودک کلی باحال بود همه چی داشت نمایش ,غرفه اسباب بازی ,غرفه شال و کلاه,لباس.... خلاصه اولین لباسای نی نی و اونجا خریدیم 2 تا سرهمی و شلوارش.
بابای نی نی واسه خودش بازی خرید خنده به جای اینکه واسه بچه بخره.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مهسا
27 مهر 91 18:12
مبارکه عزیزم. عکساشم بزار که یادگاری بمونه


مرسی باشه حتماااااااااااا.
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 20:35
به سلامتی.
مبارکش باشه.اما مهسا راست میگه.از حالا هر چی واسه نی نی میخرید.عکسهاشو بذار.تا براش یادگاری بمونه


مرســـــــــــــــــی. آره حتما میزارم عکساشو. لباس خونگی فعلا,چون جنسیتش هنوز معلوم نیست چیزای خوشگل ترشو گذاشتیم واسه بعد.
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 20:38
چند وقت دیگه از این حالت تهوع اذیت کننده هم راحت میشی.
به خاطر یار تو دلیت تحمل کن گلم
روزهای خیلی پرخاطره و سخته ایه.اما سرشار از شیرینی



ایشالا زودتر تموم شه حالت های بد, آره دیگه تازه اول راه سخته
حالا کم کم شیرین تر میشه با تکون خوردنش ایشالا.
نایسل
28 مهر 91 2:44
تبریک میگم خانوم دوران بارداری خوبی برات ارزو میکنم
از وب مهساس ج ون شناختمتت


ممنون عزیزم
مهناز
28 مهر 91 10:28
ایول بابای نی نی


مهناز
28 مهر 91 10:29
منم لینکت کردم خانومی


مرسی عزیزم.
خاله ی آبنبات
28 مهر 91 15:16
مبارکش باشه


مرسی عزیزم
زهرا و علی
29 مهر 91 13:05
سلامـ عزیزمــــ تبریک میگم داری نی نی دار میشی ایشالله به سلامتی به دنیا میاد
الهام
30 مهر 91 15:34
مبارکت باشه ریحانه جون.منم فکر کنم هفته های 6 باشم .هنوز سونو ندادم.خیلی نگرانم برام دعا کن.ایشالا بارداری خوبی داشته باشی.لینکت کردم عزیزم
بهاره
30 مهر 91 18:47
سلام عزیزم تبریک بهت میگم از وب مهسا جون باهات اشنا شدم وااااااای من عاشق نی نی ام بیا پیشم
خاله ی آبنبات
4 آبان 91 14:04
کجایید پس؟ ما منتظر عکسا هستیم
پگاه♥ امین
6 آبان 91 13:31
سلام وای آخ جون نی نی من خیلی نی نی دوست دار زن داداش منم بارداره از ترس بالا آوردن هیچی نمیخوره اون 2 ماهشه اما سختیشم شیرینه ایشاا... بیاد دنیا عکساشو ببینیم
مهسا
9 آبان 91 20:13
خسته نباشی با این فعالیت سرشارت
مهدیه و امیر
24 آبان 91 22:44
آخییییییییییییییییی مبارکهههههههه من الان آدرس اینجارو تو وب مهساجون دیدم ایشالله یه نی نی خوشجل و سالم و ناااااز به دنیا بیاری عزیزم 5 سانتی متر وااااااااااای عزیزم خوشحالم از آشناییت خانوم
مهدیه و امیر
24 آبان 91 22:45
اگه اهل تبادل لینکی من دوست دارم لینکت کنم بای بگو با چه اسمی بلینکمت منو هم با اسم مهدیه و امیر بلینک یا پارازیت بلینک
خاله ی آبنبات
2 آذر 91 17:36
چی شد؟ بیشتر از یک ماه گذشته از آخرین پست... خوبین؟
خاله ی آبنبات
20 آذر 91 18:43
خانومي
10 اسفند 91 15:20
خداي من...من دنبال يه سري دوستان باردار هستم مثل خودم اما ميام وبلاگشون ميبينم كه خيلي دير به دير آپ ميكنن...آخه چرا خبري ازتون نيست؟؟؟ الان ريحانه جون شما ازببين از كي نيومدي وبلاگت......!!! اميدوارم حال خودت و ني ني خوب باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی اول می باشد