نی نی اول

شنیدن اولین صدای قلب کوچولومون

1391/7/27 12:34
نویسنده : reyhaneh
812 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااای خیلی لحظه قشنگی بود. دیروز سومین سونوگرافیم بود برای NB ,NT سلامت جنین.
 برای اولین بار صدای قلبشو شنیدم با مامانیش رفته بودم سونو. بعد که صدای قلبشو شنیدم آقای دکتر مانیتورو چرخوند خود کوچولوروهم نشونم داد..........وااااااااااااای خدایا خیلی باحال بود گفتم آخی قربونت برم لبخند
کوچولو دیروز 12 هفته و 2روزش بود با 5 cm
خیلی نگران بودم خداروشکر که همه چی خوب بود.
امروزم رفتم آزمایشات غربالگری رفتم خون دادم.اووووووف تا جوابش بیاد 6 آبان.
امیدوارم جواب این آزمایشام خوب باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مهسا
26 مهر 91 23:23
ای جانممممممم. خاله به قربونش.
ایشالا که همه آزمایشا به خوبی جوابش میاد





ایشالا مرررررررررررسی عزیزم.
مهناز
26 مهر 91 23:26
ان شالله که جواب خوبه
به سلامتی
مبارک باشه
خدا حفظش کنه





مرسی عزیزم.
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 0:36
ریحانه جون تبریک میگم.چه لحظه قشنگی ایه وقتی صدای قلب یار تو دلی تو میشنوی.
امیدورام صحیح و سالم بیاد تو بغل شما و بابا جونش


مرسی رضوان جون.
ایشالا ی توپول بانمکی باشه مثل رادین
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 0:40
راستی ریحانه جون من لینکت کردم.دوست داشتی من را لینک کن
مهسا
27 مهر 91 12:35
چرا نظراتت نمیاد پس؟
ریحان
27 مهر 91 12:38
میاد میاد
مهسا
27 مهر 91 12:42
ایشالا یه نی نی خوشمل و سالم خدا نصیبت کنه عزییییزم
ریحان
27 مهر 91 12:51
ایشالااااااااااااا خاله جونش
بابا
27 مهر 91 17:29
قربونش برم كه نمي دونم پسر يا دختر .
خيلي دلم مي خواست بودم و ميشنيدم صداي تالاپ تالاپ قلبشو .
دستت درد نكنه همسر عزيزم كه زحمت اين وبلاگ رو كشيدي .


دورت بگردم جات کنارمون خیلی خالیه.
دوست عمو پورنگ
27 مهر 91 18:14
سلام وب خیلی خوبی دارید به وب من هم بیاید و نظر بگذارید


ممنون باشه حتما.
دوست عمو پورنگ
27 مهر 91 18:14
سلام وب خیلی خوبی دارید به وب من هم بیاید و نظر بگذارید
رضوان مامان رادین
27 مهر 91 20:33
عزیزم خیللللیییییی تبریک هم به شما هم اکبر آقا.
ان شاا... قدم دار باشه.به ما هم سر بزنید


ممنون رضوان جوووون.
ایشالا .
zizi
2 آذر 91 23:00
سلام.تخت دخترم رو گذاشتم برای فروش.اصلا ازش استفاده نکردم.اگه مایل به خرید بودی ایمیل بفرست عکس و قیمت رو برات بفرستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی اول می باشد